понеділок, 28 вересня 2020 р.

 

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще нещодавно вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.  Але Україна не виняток — жодна держава, жодна освітня система у світі не була готова до цього.

Щоб якісно підготувати дистанційний урок, викладач витрачає удвічі більше часу, ніж для звичайного (наприклад, створення відео може відбуватися в декілька дублів, презентацій, завантаження матеріалу в класи, коментарі кожної роботи тощо). Використовуючи різні прийоми викладення нового матеріалу та повторення пройденого, проведення контролю знань та мотивування до навчання творчими завданнями , викладачі організували роботу кожної групи з максимальною кількістю учнів, які можуть виходити на зв’язок. Викладачі нашого навчального закладу опанували навички роботи в Classroom.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=160&v=Q5umVER7WK4&feature=emb_logo

Немає коментарів:

Дописати коментар