пʼятницю, 14 квітня 2017 р.

Тренінгове заняття «Збережи своє здоров’я»

03 квітня до Всесвітнього дня здоров’я, було проведено тренінгове заняття «Збережи своє здоров’я», на якому були присутні учні та педагоги навчального закладу. Підготували і провели тренінг соціальний педагог Пенделюк Н.П. та викладач Мельникова Т.О.

 
 Метою заняття було поглибити усвідомлення про поняття «здоров’я», надати учасникам тренінгу інформацію про здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я, створити комфортну атмосферу, актуалізувати відчуття важливості здоров’я, розуміння У процесі роботи учні разом з педагогами визначали власні духовні цінності та їх вплив на власне життя, визначали фактори, які впливають на здоров’я, принципи здорового способу життя, відображали модель здоров’я та програвали різні життєві ситуації щодо збереження власного здоров’я.складності його досягнення та збереження.



Заняття пройшло цікаво, жваво, усі присутні були активними та задоволеними. Очікування усіх учасників тренінгу здійснились.

Немає коментарів:

Дописати коментар